lunes, 5 de junio de 2017

CAP DE SETMANA

¡¡Hola BELLEZAS!!

 Aquest cap de setmana hi ha hagut moltes novetats!! 

Començarem contant que dissabte horabaixa vam anar a la platja amb uns amics a Cala Marçal, vaig trobar amb la barca al meu cusi i els meus tios i vaig anar de la platja nedant fins la barca, el meu cosinet me va tornar amb la zodíac i ens vam donar compte de que hi havia meduses, poques però n'hi havia! (menos mal que no en vaig trobar cap quan nedava, jeje)  i després vam anar a ca sa padrina de na Claudia a dutxar-mos i preparar per anar al tardeo de s'Horta que hi havia sa Lleonada. 

A les 10 vam tornar anar al port a veure uns amics i a sopar al Mig-Mig, vam fer una copa i vam tornar anar a la berbena de s'Horta, nose com va ser però vam arribar a Laos i tot! (els meus amics que estan locos!)

El diumenge a les 12 havia d'acompanyar a la meva amiga que va dormir a ca meva, al bàsquet a Santanyí, que es jugava l'ascens, i vaig anar a vorer-la. I efectivament van guanyar! 

Tot s'horabaixa vaig dormir! va ser dinar i dormir, fins hora d'anar a veure el meu cosí en el seu final de curs. 

I això ha estat tot el meu cap de setmana! 

Esper que vos hagi agradat, ens veim un altre dia!

Aquí vos deix un parell de fotos!
















¡¡Muchos 😘 BELLEZAS!

6 comentarios:

  1. Cap de setmana complet! D'on has tret el temps per estudiar?? jajajaja :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola Xiiisca, JAJAJAJA!! vaig estudiar el divendres, el dissabte dematí i ahir antes d'anar-men a dormir ho vaig tornar a mirar tot! aah i avui antes de fer l'examen! una besadaa :)

      Eliminar
  2. Hooola Antonia, mare meva.. vius molt be tu!! No podràs dir que no aprofites el cap de setmana, vaig notar el dissabte vespre que feia hores que eres de festa!! jaja
    Segueix disfrutant aixi sempre!!
    Un beso!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hooola Neus, jajaja no sempre visc tan be, aquests caps de setmanes que no atur i tenc moltes coses, jajaja! ai dissabte m'enrecord be que te vaig veure, però després no te vaig tornar a veure! amem si feim alguna cosa qualque dia! una besada ben forta :)

      Eliminar
  3. Hola amigueta, no et podràs queixar del teu fi de setmana, se veu que va ser molt entretengut i esper que hagi estat molt interessant i divertit!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaa amic! no eeh! saps que vas faltar dissabte a s'Horta, te vaig anyorar un poc es teus bailoteos jajajaj! un besoo ben fort :)

      Eliminar