martes, 23 de mayo de 2017

TAG DE 30 COSES SOBRE JO

¡¡Hola BELLEZAS!!

Aquesta setmana anirà sobre preguntes i respostes perquè me pugueu conèixer més.

A principi d'aquest blog, la meva amiga Claudia i jo vam fer un vídeo del TAG DE LES 30 COSES SOBRE NOSALTRES, però no me va bé editar-lo ni res, per això he decidit fer les 30 preguntes sobre jo.

Així que no m'enrotllaré molt més, i començam amb les preguntes:
  1. Data de naixement: 26 de juny de 1997
  2. Color d'ulls: Marrons
  3. Color de pel: Ros
  4. Xocolate negre, o xocolate blanc? Xocolate negre, aunque antes en menjava més que ara!
  5.  Gelat preferit: Stracciatella
  6. T'has engatat qualque pic?: Qualque pic... jajaja
  7. T'has romput qualque os?: No mai.
  8. Darrera cançó que has escoltat: Morat, Amor con Hielo. https://www.youtube.com/watch?v=1P5eDa_Kn2M
  9. Cantes dins sa dutxa?: Clarooooo, qui no canta? i ball i tot, música atope i a ballar i cantar.
  10. Color preferit: Blau turquesa i es rosa.
  11. Dorms siesta?: A pics, i m'aixec de mal humor, així que pocs pics.
  12. Toques qualque instrument?: Tocava el Clarinet, però me vaig cansar i ho vaig deixar.
  13. Número preferit: El 26
  14. Pluja o sol?: Esta clar que sol, aunque sa pluja també m'agrada a pics.
  15. No soportes... MENTIDES
  16. Festa o fira preferida: SANT AGUSTÍ DE FELANITX
  17. Disney o Warner Bros?: Disney
  18. Que canviàries de sa teva vida?: Moltes coses que ara mateix em penedeixo.
  19. Pel·lícula preferida: Liberad a Willy
  20. Tormentes, t'agraden o t'asusten?: M'agraden
  21. Qualque cosa que mai te la llevis i sempre la duguis posada: s'anell de sa meva padrina i es pinta morros... juju
  22.  Un somni: Viatjar a Paris amb ell!
  23.  Una persona especial: Juan Carlos Díaz Domínguez
  24. Es teus millors amics: Llucia Ferrer, Maria Monserrat i Claudia Pérez, i de nins en Miquel Andreu i en Tomàs Miquel.
  25. Un lloc per anar en l'estiu: a les platges de Santanyi
  26. Un lloc per anar a s'hivern: Com a casa seva no hi ha lloc!
  27. Lo que més desitges ara mateix: Estar amb sa persona que estim més de sa meva vida!
  28. Un moment feliç: dia 28 de Novembre del 2015
  29. Un consell: Mai deixis escapar els teus somnis i els teus propòsits.
  30. Un missatge per qui llegesqui això: Gràcies per haver dedicat un minut en el meu blog!  
I això és tot per avui! Si teniu més preguntes, aquí estic per contestar-les totes!

¡¡Muchos 😘 BELLEZAS!

6 comentarios:

  1. No t'has d'arrepentir de res, tot lo que a passat, passat esta, ja no pots tornar endarrere i si a passat es per algun motiu.
    A pensar en el present i futur!!
    Mooolt bon consell ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hooola! Moltes gràcies per el consell, apics faig coses sense pensar jeje, pero és el meu caràcter! Gràcies i un saluda! :)

      Eliminar
  2. Na Neus té tota la raó s'ha de gaudir el present a cada moment, el que ha passat tanmateix ja no tornarà així que cada dia és una oportunitat per seguir endavant!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hoola! Sempre mirant endavant, deixant el passat enrere! lo únic que pots fer es corregir els errors que has fet en un moment! Un saluda :)

      Eliminar
  3. Molt bones preguntes, així et dones a conèixer un poc més! Però te dic el mateix que t'han dit aquests dos compis! Mai ten arrepantesquis de res, perquè el que has fet es perquè a aquell moment ho senties així! Endavant i anims!!
    Supermegaconsejito: Vive el presente como si fuera el último dia, no pienses en lo que vendrá en un futuro y olvida el passado!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaa! M'encanta es supermegaconsejito del dia! jajajajaja, i gràcies per donar-me la teva opinió! Una besada forta :)

      Eliminar