viernes, 5 de mayo de 2017

LA MEVA PARELLA

¡¡Hola BELLEZAS!!

Aquesta setmana per acabar, vos xerraré un poc sobre una persona que és molt important per jo. La meva parella. Es nom Juan Carlos, i té 19 anys. Ens duim 4 dies de diferència, jo vaig néixer dia 26 de juny i ell dia 1 de juliol. 

Ens vam conèixer a l'any 2013, i vam ser molt amics fins l'any passat, que vam decidir estar junts en relació. Tenim una gran complicitat els dos junts , ens coneixem molt, confiam l'un amb l'altre.

M'ha ajudat molt amb la meva personalitat, he canviat bastant d'ençà que estic amb ell, m'ha ensenyat a conèixer coses noves de jo que no coneixia, i jo li he fet veure les coses d'un altre punt de vista. Té una família fantàstica, m'han tractat com si fos una filla més, com la meva família ho ha fet amb ell, i m'estimen molt.
Duim 1 any i mig junts, i esper que ens quedin molt més junts, ja tenim plans de futur i tot jejeje.  

Lo darrer que puc dir d'ell és que es una persona sincera, que sempre intenta ajudar a tothom que estima, se preocupa per els seus, fa el que pot per veure-me treure una rialla i sap com fer-me feliç, com jo el se fer a ell. 

I per acabar, posaré un parell de fotos amb ell, perquè vegeu sa "guapura" que té la meva parella.  



¡¡Muchos 😘 BELLEZAS!!

10 comentarios:

  1. Es nota que sou molt feliços junts i que teniu algo especial, seguiu aixíí!

    ResponderEliminar
  2. Esper que dureu molts d'anys més! Sa vos veu molt feliços! Un abraçada ;)

    ResponderEliminar
  3. Hola,
    No el conec gaire, però crec que és bona persona

    ResponderEliminar
  4. Bones Antònia, m'has emocionat :) Esper que dureu molt i que tengueu la oportunitat de dur a terme els vostres plans de futur. Un beso i mos veim a l'insti!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. vols un mocador, per llevar-te ses llàgrimes? jajaja un beso :)

      Eliminar
  5. Se vos veu molt coordinat, aixo es una part important de una relació que vol tenir un llarg futur, esper que vosaltres ho tengueu, seguiu així.

    ResponderEliminar