jueves, 27 de abril de 2017

DIA DEL LLIBRE


¡¡Hola BELLEZAS!!

Estam un altre pic aquí!

Com estau? Jo avui vos vull explicar una activitat que hem fet a classe per el dia del Llibre, Sant Jordi. 

La nostra mestre, ens va fer una activitat, que cada persona havia de començar un relat i cada minut els anàvem canviant amb els companys, vàrem fer dues passades, i al final el company que teníem devora el va acabar. Al final de la classe teníem un parell de relats creats per tots junts.

Aquí vos ensenyaré el que vaig començar jo i el que va començar el meu amic Ramon.

Si per un altre any no sabeu que fer, aquesta activitat es molt entretenguda, i rius molt. Perquè així com comença el relat no saps mai que posaran els teus companys i com acabarà. I al final quan el llegeixes no te ni cap ni peus! jajaja


Aquest és el meu relat
Aquest és el del meu amic Ramon. 




Esper que es vegin be, si no es veu be, deixau un comentari i mirarem com ho podem fer! 
¡¡Muchos 😘 BELLEZAS!!

8 comentarios:

  1. Hahahaha, he rigut molt amb les històries, és ben cert que no tenen ni cap ni peus però es molt bo, prenc nota per l'any que ve.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja, i lo millor va ser que ens vam divertir molt! una besada Mikee!! :)

      Eliminar
  2. Jajajaja, vaig riure molt. Pens que es una activitat molt interessant per el dia del llibre!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajajja!! agafam nota per l'any quive, si tot va be ja estarem fent les pràctiques! un besooo :)

      Eliminar
  3. Em va agradar fer l'activitat, per què a més de divertida, ens va permetre sortir un poc de la nostra "rutina"... Estaria bé plantejar tornar a fer-ne un altre :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Xisca, En podríem fer una altre, jeje.
      Una besada :)

      Eliminar
  4. Bones Antonieta :), va ser molt bona activitat i varem riure molt. Esper fer-ne una altre activitat com aquesta. Ah, gràcies per publicar es meu relat ;) Mos veim per s'insti!! Una besada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bones Ramonet, jeje, Si que vam riure, perquè no tenia cap ni peus, i si esper fer-ne més. Hombre, només faltaria que no publicàs el teu relat. Una besada lletjot :)

      Eliminar